ЗАРЕЖДАНЕ...
Обществено обсъждане на организацията на движението Групи » Общи интереси » Обществено обсъждане на организацията на движението» Теми» 60-70% от градският транспорт в града да бъде тролейбусен! Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. 60-70% от градският транспорт в града да бъде тролейбусен! |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
Тролейбуси ще има, това е записано и в Регламент на Европейския съюз!!!
Искам да кажа няколко думи за така нат. еко-автобуси. Такива няма. Екологично е това возило, което излъчва 0% емисия, такива са единствено тролейбуси, трамваи, метро, влакове и електромобили. На Дошков автобусите вървели с метан и какво от това, било екологично? Да отиде да се прегледа. Те замърсяват въздуха и са шумни, да по-малко го замърсяват, но важното е, че го замърсяват. Аз живея срещу Автогара Север и наблядавам както автобусите на Дошков, така и автобусите и тролейбусите на Батаклиев. Много е шумно при нас, не можем да спим от тези автобуси. Уверил съм се, даже автобусът е чисто нов и клас А, пак шуми. Най-раздрънкания тролейбус Зиу, Шкода издават по-малко шум, отколкото новите автобуси на Дошков!!!
Да се научат пловдивчани да се качват на тролейбусен транспорт. Аз само с него се води, въпреки че е дефицитен!!!
Днес осветиха не 15, а по-малко от тролейбусите "Ван Хуул", 15-годишни, защото в депото има 3 от тях със счупени стъкла и липсващи тиранти. Това е станало по време на транспорта им от Белгия до България, а именно в Ниш (Сърбия), там са ги целили с камъни, изкрали са тирантите и пр. Дано Батаклиев ги оправи. Също стоят неподвижни и два от швейцарските тролейбуси в депото. ;) Между другото търсят ватмани (шофьори) за новите и рециклираните тролейбуси. Така съобщиха от ГТ "Пловдив". Някой има ли снимки или линк на тролейбусите от Канада. Ман и Ван Хуул ги видях предварително, но канадските не се откриват лесно. ;)
Днес пуснаха 14 и 134. Возете се само на тролейбуси, не участвайте в изтрбване и унищожаването на природата, возейки се в автобусите и леките автомобили!!!
Прочетох по-долу коментари, доколко били вредни тролейте, защото харчели ток, който се произвеждал в ТЕЦ, АЕЦ и др. Ако някой си мисли, че има по-екологичен траспорт от този или жестоко се лъже или защитава нечии политически или икономически интереси. За град, в който не е предвидено изграждане на метро или висяща железница, няма друг избор. Ако има начин да се разширят булевардите, така че да си има по една bus лента, ще видите че малко по-тромавичките тролейчета няма да пречат на движението. Дори моята идея за денонощен транспорт на Пловдив се свързва единствено с тях. Ще се направи такава транспортна схема, че да има връзка между отделните квартали по всяко време на денонощието.
Така или иначе въздухът в града е отвратително мръсен, по улиците се движат само нафтови печки. Повечето автобуси са относително стари и бълват сажди и гнусна миризма.
Каквото и да се изпише още, безпорен е факта че тролейте трябва да останат и да просъществуват в бъдещето! Ако неможе 60-70 процента, поне с дял от 50!
Тези в Гент, Белгия. Единствените в цялата страна. През февруари 2008 "Фламандският обществен транспорт", обявява, че ги заменя с хидридни дизел-електрически автобуси.
Същото се случва и с тролеите в Инсбург, Австрия през 2007 и Копенхаген, Дания през 1998, Порто /1997/ и Брага /1979/ в Португалия, полските Варшава - 1990 и Познан /град побратим на Пловдив/ - 1970, че дори и в румънските Яш - 2006, Търговище - 2005, Сату маре - 2005 и Сибиу - ТОЗИ МЕСЕЦ.
Така, че нека не се обиждаме, а да дискутираме с факти
Все пак, реших да компенсирам, предното си емоционално включване с нещо по-рационално и ето един по-сериозен анализ.
Лион е по-скоро изключение от правилото. В момента във Франция тролеи има в Лимож (население около 130 000), Нанси (110 000), Сент Етиен (175 000), Каен (110 000). Тролеибусен транспорт е ИМАЛО, но е закрит през 50-те в Бордо, а през 60-те години и в Льо Ман, Амиен, Мец, Турс, Дижон, Страсбург и още десетина града. През 70-те е закрит в Льо Авър, Белфор, Брест, Тулон, Ница. През 90-те е закрит в Гренобъл, а през 2004 в Марсилия. В Париж тролеибусният транспорт просъществува само от 1912 до 1914.
"The urban transport network consists of more than 120 bus lines, 111 school lines, four metro lines, two funiculars, minibuses converted to carry people with reduced mobility, and three tramway lines." www.lyon.fr funicular = железница
Господин Киров,аргументите ви са повече от слаби! До колкото разбирам, твърдите че тролейбусите са вредни поради ниската им скорост,а замисляли ли сте се защо е така? Проблемът идва от долнопробната контактна мрежа.Тук говорим за нейният дизай,а не за възрастта.Вие може и да си си спомняте когато е била "нова",но определено не си спомняте когато е била строена от "Kiepe Elektrik", просто защото не е.Направихте ли си труда да проучите как функционира една западна стрелка или кръстовка и как "работи" българският боклук (било то нов или стар)? Не, разбира се.Обърнали ли сте внимание на ъгъла на българските даги и западните? Отново не.Въщност вие возил ли сте се в тролейбус в западен град?
Интересно е и че давати пример с държави.Проучихте ли ги преди да пишете?
Най-интересни са Франция и Англия,защото там има градове противоречащи на аргументите ви.
Франция-Лион
Англия- Лийдс -изграждането на тролейбусна система беше одобрено на скоро.
Инвестицията за 3 линии възлиза на... 300 МИЛИОНА ПАУНДА! (определено тролейбусите са неефективни,кой иначе би инвестирал толкова пари?)
Тролейбусите доказано вършат работа.Проблемът обаче е друг.
Нужни ли са те на Пловдив? - Да!
Има ли пари за необходимите реконструкций(да се разбира подмяна на всичко)? - Не.