ЗАРЕЖДАНЕ...
Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация Групи » Политика и институции » Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация» Теми» Относно такса смет Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Относно такса смет |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
в Столипиново и Шекер махала и имат ниска данъчна оценка,колко боклук изхвърлят и какво плащат?Сега с този завод в Шишманци не се ли преработва вече този боклук и от него да се произвеждат продукти за пазара,та гадът ни да започне да печели от боклука,а не да увеличавате непрекъснато тази такса,която не е по силите на гражданите?Смешно е такса смет да е по-висока няколко пъти повече от данък сгради,която не е малка вече,защото я надухте според пазара на имоти,но сега този пазар се издъни и сме в криза заради него,а данък сгради си остава висок.Трябва да се направи вече промяна в начина на определяне на тази такса,стига с тези измислени показатели!
Размерът на местните такси се определя от общинския съвет (чл. 8 от ЗМДТ) като за това се съставя аредба (чл. 9).
В чл. 19 от Наредбата по чл. 9 от ЗМДТ, гласувана от Общинския съвет Пловдив, е регламентиран начинът и са посочени изискванията, при изпълнение на които собственик на жилище, което няма да се ползва, може да се освободи от плащането на част от таксата за битови отпадъци, а именно таксата за сметосъбиране и сметоизвозване. Изискванията са :
1. Данъчно задълженото лице да е подало декларация за това в Дирекция "Местни данъци и ТБО" до края на предходната година.
2. Декларацията да е придружена заверени копия от удостоверение от ВиК,от което да е видно, че за този имот е спряно подаването на вода,удостоверение от Електроразпределение, от което да е видно че за този имот е спряно електрозахранването, удостоверение от Топлофикация, от което да е видно, че за този имот е спряно топлоподаването (за случаите, когато обектът е топлофициран);