ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Трябва ли да се премахне ЖП линията между Филипово и Централна гара?
Веселин Пд написа на 12.02.2016 г.:
Ако не е станало ясно, вече има проект, по който се работи: https://www.plovdiv24.bg/novini/topics/561684.html.

Огнян Велков Дюкенджиев написа на 12.02.2016 г.:
Според мен проекта трябва да се осъществи, като евентуално се остъкли естакадата и се обезшуми тракането с някакви тампони. Ако не се използват тези европари дълго ще чакаме по прелезине

Огнян Велков Дюкенджиев написа на 04.09.2015 г.:
Май няма друг избор освен качване на пилони, но трябва да се помисли за щумозащита!

6i6ama написа на 09.08.2015 г.:
На всяко място където се пресича линията трябва да се направи или подлез или надлез което е по ефективни и по евтино

минавам оттук написа на 08.08.2015 г.:
Вариантът за подземна ж.п.линия е крайно рискован и много много скъп. Рисковете са от две направления - подпочвените води и археологическите възможни находки.

baron60 написа на 08.08.2015 г.:
Много по добро решение ще бъде линията да се прокара под земята вместо да се вдига на пилони. Така от една страна ще се избегне влиянието на атмосферните условия, а от друга страна ще се избегне шумът, който влаковете генерират постоянно в районите през които преминават. Да не говорим за военно стратигическият ефект от построяването на един такъв обект.

kosara написа на 22.07.2014 г.:
Не направете подлези.

минавам оттук написа на 25.06.2014 г.:
Има в НЖПИ разработен идеен проект за тази жп отсечка, според който да се вдигне на пилони. Аналогични конструктивни решения има отдавна в световната практика. Този идеен проект без особени проблеми може да бъде доразвит в нормален технически проект. Просто трябва да се инвестира в него, а сетне и в реализацията на проекта. Малко встрани паралелно на линията могат да се изготвят местата за основи на носещите пилони и да се поставят без да се спира движението на влаковете. Почти без да се спира движението и да се построи изцяло конструкцията заедно с полагане на релсите. Има варианти да се направи изцяло безшумно движението на влаковете по новата конструкция. Всичко е въпрос на желание и организация.

baron60 написа на 23.06.2014 г.:
В никакъв случай не трябва да се премахва ж.п. линията!!!! Ние трябва да продължим да си живеем като аборигени, даже ако може една през центъра да се прокара за кв. Тракия, ще е по добре. Така де!!! Няма само софиянци да ни се праскат с метро и ние си имаме линии и влакове в града.

Алтънов написа на 09.05.2014 г.:
Преминаването на "6-ти септември", "Свобода" и "Пещерско шосе" под линията е невъзможно (няма пространство, за да се развият кръстовищата). Единственият начин е да се вдигне на пилони линията. От "Коматевския възел" започва издигане на трасето, което стига необходимата височина при "Пещерско шосе", продължава на същото ниво над "Свобода", "6-ти септември" и започва спускане до нивото на ж.п.моста. Отсечката и без това не е много скоростна, остава да се пресметне дали наклонът ще е достатъчен за локомотивите.

gogos написа на 30.04.2014 г.:
за това нещо коментарът е излишен,В 21 век прелези и такова спиране на движението в центъра на града е лудост,Прекъсва се движението към и от 1/3 от градът + болнизите, да не говорим за инцидентите.

намръщен написа на 27.04.2014 г.:
Това би било абсурд от най-висша степен! От Филипово има три изхода: за Осма линия(Пловдив-Бургас) - старо трасе, клоновата линия Пловдив-Карлово(някога беше клон 82, сега не знам класификацията), от която на Долна Махала има отклонение към Хисар(някога - клон 82-А) и клоновата линия Пловдив-Панагюрище(някога клон 81) Двете клонови линии нямат алтернативно трасе.

Golden_Eagle написа на 28.05.2012 г.:
attannass, Филипово по ред причини няма как да се махне. Изграждането на нова дъга(независимо източна или западна) в момента звучи като научна фантастика имайки предвид цената и времето, което ще е необходимо за отчуждаването на имоти. Просто много по-лесно, бързо и евтино ще е да се модернизира съществуващото трасе. В момента шума не е чак толкова голям проблем,колкото се представя( намаления трафик, както и новите "дезиро",които са доста безшумни). Проблема(до колкото може да се определи като такъв) са прелезите. Наистина трябва да се мисли първо за това. Това е варианта, който и Вие определяте като най- близо до реалността.

attannass написа на 28.05.2012 г.:
Мнението ми е като обикновен гражданин, незапознат в детайли с нещата. Втози стил не съм поддръжник да се махат неща които са градени с години, и все пак за мен линията не трябва да е вече там. Най- приемливо звучи нова западна дъга и премахване на филипово изобщо. По наивнишки мислейки, така го решавам. Знам обачи че нещата са много много сложни комисий, институции, съдилища, и тогава ако НЖИС има пари, областни оправители, абе няма да е скоро. Извода е ,че ще си остане в града иска ми се или не за дълго още. Конкретно в това и състояние, линията не е чак толкова лоша(изключвам шума), решението според мен е с минималните средства които (ако ги има) да се вдигне линията от коматевския възел до моста на мМарица. И ще стане по бърза и по безопасна. И е вариант, който е най-близо до реалността.

Golden_Eagle написа на 22.05.2012 г.:
Веселин Ж, явно настина не сте ме дочели. А там пише, че при изправна техника( както на прелеза, така и на подвижния състав). Времето колкото и да не Ви се вярва е толкова- плюс минус 1-2 минути, които мисля да не ги правим на проблем. Възможно е при аварийна обстановка да се стигне до половин час, но това се случва изключително рядко. Съжалявам ако сте попаднали в подобна ситуация, но това се случва и в градското движение. Всеки е бил свидетел на неработещи светофари или ПТП, които затрудняват движението. Надявам се да сте ме дочели и разбрали правилно.

Веселин Пд написа на 22.05.2012 г.:
Смятах да не ти опонирам повече, след като постигнахме консенсус, но тук дори не ти дочетох коментара. Как може да говориш такива глупости: "чакането на прелеза е не повече от 5- 6 минути" ???? В някои случаи се чака по половин час и повече. Недей да говориш небивалици. 5-6 минути е в най-добрия случай, а не в най-лошия.

Golden_Eagle написа на 22.05.2012 г.:
Бих помолил за малко по- сериозни коментари(stech,stefanch2). Има си ред и начин за предвижване на МПС със специален режим. Прекалено много се преекспонира при положение, че по ред причини влаковото движение е намаляло. Както е тръгнало с цените на горивата и при градското се наблюдава спад. При изправна техника, чакането на прелеза е не повече от 5- 6 минути. Да това като време предизвиква затруднение, но ако 6 минути са проблем има алтернативен маршрут, който не е 21км, а около 1-2 км. Погледнато сумарно обаче в часовете пик (с продължителност около 3 часа сутрин и вечер) прелезите ще са пуснати не повече от 20-25 минути, докато средно статистическо натоварено кръстовище ще затворено(червено) в определено направление около час и половина. Изводите може да си ги направите сами. От друга страна маршрута Пловдив- Филипово има 3 прелеза, а цитирания през Тракия- Скутаре- Филипово, който освен, че е по- дълъг с 21 км и в никакъв случай не може да се нарече алтернативен има 5. Демек от "трън та на глок". За пешеходците няма какво да коментираме. Какъв проблем може да създаде влаков трафик на пешеходец?! Дори и да се наложи да изчакате преминаващ влак(влаковият трафик не може дори да се сравни с това на автомобилния) времето, което ще ви отнеме да го изчакате ще е в пъти по- малко от времето,което ще Ви трябва да преминете през която и да е улица(изпускам булевард)- дори и на пешеходна пътека. За значението нали трябва да я има или не. Понеже виждам, че явно световното и национално значение не Ви интересува ще спомена само част от значението на града. Та в този ред на мисли предлагам с това предложение да отидете например в Либхер и да съобщите както на собственика, така и на работниците, че понеже някой ставайки сутринта се сетил, че трябвало евентуално да чака 6 минути на прелез(което е изключителено дискомфортно)- завода се закрива. Така че да за в бъдеще прелезите трябва да изчезнат, но да се говори за премахването на линията и то с подобни аргументи, е меко казано смешно. Малко по- сериозно по темата, ако обичате!

stefanch2 написа на 21.05.2012 г.:
Със сигурност тази линия много пречи. Преди е била околовръст града, но сега е в центъра и създава много затруднения и на трафика и на пешеходците. Ако има нужда от нея има два варианта:
1. Вкопава се в земята (тунел)
2. Качва се на високо (мост)

stech написа на 21.05.2012 г.:
Да, трябва да се премахне веднага. Не може линейките постоянно да чакат по прелезите. А и не само те, също така и всички работещи сутрин и вечер са принудени да чакат и да се образуват огромни задръствания. Тази ЖП линия вече не трябва да я има. Има си друг маршрут м/у Центр.гара и Филипово в другия край на града и там няма да се пречи на никой.

Golden_Eagle написа на 17.05.2012 г.:
Nemo_pld, зависи какво разпирате под "като трамвайна линия".

Страници:1 2 3Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: